Followers

Wednesday 28 December 2011

Pertemuan terakhir

Hyeeepppp....dtg lagi nih...muahaha...ari nih cita plg sdih dalam diriku


Hyep everybody..hmm ari nih aku sdih sgt cos aku dah xde spa2 kt dunia nih yg nk amek brat pasai aku... aku hnya ada Allah S.W.T.my parents n my belove friend..agknya pertemuan aku ndia pda last week adlh prtmuan terakhir aku n dia,,mueeehhh sdih gila..jiwang karot nih..hmm kwn2 smpai ati dia wat kt aku cmni,.. dh 3thun kmi kpel tooottt2 putus cmtu jaa.. hmmm dia dh ade his new lover...sooo aku nih dia cmpak la lam hutn..tp xpe aku xksh bcause nih sumo qadak n qadar yg Dia tntukn utkku..so aku xbuleh nk lwn tkdirNya..ngee..bosan gila tau ...marahsediheppygila sumo ada lam diri aku.. tp aku tau sumo nih ada hkmahkn.. myb Allah dh aturkn sumonya untkku.. n aku pun xthu how come my futre...apa yg aku tau my future dh Dia aturkn.. soo aku xpyh la nk sdih2 ag noh,..hihihi jwangnya aku..aku akn jdi a useful one day... Insya-Allah iwill do the best 4 me..kua3..gilaa siioott.. apa aku melelut nih..sori aku gila skit ari nih...jgn mrah or bosan tau...foxykn dia..pe2 pun aku arap dia n dia bhgia nuh...hihihi.. ok lar lar nk stop dh.. lagi byk aku update lagi skit ati aku nih...peerrgggggg tmpram yg amt hbt!!!!!! aku akn tima ngn aty terbuka... aku ada Allah....aku akan berdoa kpadaNya...udah ler intan oii...dah33 stop it..jgn jd stupid girl k...ok lor daaa sumo n assalamualaikum....

No comments:

Post a Comment