Followers

Saturday 24 December 2011

suka n duka..

welcome too my house...ceewwaaahhh kcau lagi noh..
hye my lovely frenzz...hihihi..how are u today??.. ok3 jer kan..hmm ari ni aku nk share ngn ampa semua apa yg brlaku kt dri n fmily aku...huhuhu (ayt mcm daa msalah besarkn) tpi dak pun... sja syiok3 nk bg ampa suspen..lawak jaa..ok lar..first skali kisah duka lu noh..bru leh epy..ksah duka dia cmni..adik bongsu aku bru blik dari kem ari nih..kem too kem sahsiah diri..nk bg adik aku nih sdar lar skit betapa pntgkn ilmu duniawi n akhirat..huhuhu serius smcam jaa...yg buat ku sdeh too td dia blk ayah aku pi ambik dia....sampai jaa umh aku tgok mka dia sediss gilaa...mmg sediss lar..adik aku yg too hati dia kering skit...xdak lar nk qeyau2(nangis) nih...aku pun heqan tgok gelagat dia...huhuhu..pelik2..pastu dh lma cgt aku tngok mka yg xbleh blah dia too...aku pun tnya lar dia..."adik syiok dk p kem too.."soklan aku cmtoo jaa...pastoo spntas kilat..ceewwaahh dan lagi prbhsa tuh..dia qeyau...terkezzuutttttt aku dibuatnya...almaklum sja lar dia dulu ati keqing lani cpt plak dia touchng...kih3...lwak3...aku tnya dia awt dia qeyau..dia kta kt aku td time dpa nk blik dh ustaz yg motivator dpa too kta ada stu fmily hanguih terbkr time nk my amek dpa tdi...apalagi dpa poonnn tquihh qeyau lar...aku pun sympthis jgk lar tgok dia tdi...bkn paa xpnh2 qeyau smpai teqa too...lwk jgk adk aku too..huhuhu...lpas too dh lar bqu sdah qeyau jaa...dok sat too qeyau lagi...hadooiiii snstive snggohh..hmpa nk tau dk saipa dia qeyau plak...adk aku yg pompuan tuh bg kna besi hngat kt tgn dia..apalagi melecuq laa tgn bdak too..aku mrah laaa...ceeehhh mrah tooo..ingt apa kaa..hihihi aku kta awt yg xcerdik sgt wat kt adik cmtu...hmpa nk tau dk apa yg adk pompuan aku kta "org nk MELAWAK sja"...haa tudia bertapa ksaq kebenooorr dk aku mlawak..pastoo my daddy msok kt dpur dia tnya lar saipa adk aku qeyau..dan3 aku bgtau dia kna besi panas adik na yg buat...haaahh palagii mrah laa daddy aku kt adk pompuan aku tuh...hihihihi... pdan ngn mka dia....kih3 jhat noh aku...bkan jhat mulia lar tuh tlg habaq noh..lalalalalala...syiok jgk tgok adk aku kna mqah tdi...




haaa yg nih plak yg suka-suki....huhuhuhu...tdi aku tlun tlong my mum buat cucur udang....hmmmm nyam..nyam...nyam...delicious...tlg lar jgak walaupun skit2...tok mnum ptg...huhuhu lwak mk aku sruh aku boh gula dalam tpung tuh aku p boh gqamm...tudia laarr punya lar khusyuk sembang..kih3...nseb bek bru boh skit...klu x tnah lar mkn cucur too...tlinga reli cp kpak la kannnn...huhuhu....hihihi...tpi best tau stu family dok wat koja smbil smbg3...bes ooo....lajak jaaa aku mkn cucur tdi nseb xsmpai london...huhuhu...ok lar tuh... lengohh dh tgn aku nih....hmmmm nnty jmpak lagik...daaaaa....piizzzz moooo ngee~





No comments:

Post a Comment