Followers

Tuesday 3 January 2012

kehilangan orang tercinta...

hyeep u all..jumpa lgi nih..hmm kali nih  bkn psai aku..tp psai kwn bek aku lak


yg pkai bju koko nih k...comey oo,...cm cinaaaaa....hihihi...eyton
ni lar kwn kmi tu...comeykn..sboo cyg..lebiu cyg....muaahhh cyg eyton.....
agak sadiss jgk laa...bkn agk la mmg sadiss lar..kisah nih berlaku koi 3.02 mint pg td...kwn bek aku trus msg aku dia kta "ampa..ayh kmi da xda.."wahh berdesing my ears dgaq dia kta cmtoo...aku trus ngis jgk laa cos sian dia...aku nih agk snstif bab2 cmni...mmg pediss jgk lar aku dgar..tpi apa buleh buat dh takdir tuhan tntukn cmnih..bru je umh dia mngadkn kndri kwen sis n brther dia...pda tnggal 25.12.2011..hah bru cgt2kn.. pastu bli hsband akak dia 31.12.2011..lgi bru cgt..peeerrrrhhhh tmpran agk hebad laa yg Allah berikn  kt pmily kwn aku nih..aku sedisss cgt2 td..aku xtau nk ckp cmna..agknya nih lar qadak n qadaR Allah kpda hmbaNya...time aku pergi umh dia td..dia mai kt aku n kwn aku sorang ag trus ngis..aku thu kwan..kau ngis n lpasknlah sumo tu..aku thu sumo nih ada hkmah..kau kna sbar n redha ja ketentuan ilahi yer kwn..pastu yg buat aku sediss ag dia ckp kt aku.."intan,panie kmi dh jd ank yatim"...hah.. ini lar yg plng aku sedih..sbo k cyg...aku tau ape yg kau rase..aku turut smpti kwnn..aku xtau nk ckp apa time dia ckp cmtu n hnya berdoa agr roh ayh dia dtmptkn bersama org2 beriman.. Amin...hmm ukess la asa sbak cgt  n idea pun dh mti..aku hrap korang sumo dpt mnghargai org yg korang syg slgi nyawanya x diambil Tuhan... Insya-Allah...assalamualaikum..

No comments:

Post a Comment