Followers

Tuesday 24 January 2012

kErAcUnAn mAkAnAn

ASSALAMUALAIKUM...Hyeee2.. byee..huaa..bleh gie wat lwak..


Aku punya title aku ari nih bout keracunan mknn..huh.. skit btol perut aku dibuatnyaa.. hmmm mknn dia punya laa sdap... agk mhal lgi.. tpi hmmm... tnsion tau...ingtkn aku soraang jaa yg skit prut..mna laa tau myb time to mmg aku skit prut...but satu fmily aku too...cirit birt+munth2...cian adik2ku n my parents..ngee


Time to mmg aku xsngka lar kta kmi kna kracunan mknn..tetiba time kmi gie KMC(Kedah medical checkup) Dr. ckp kmi kna krcunan mknn..huh palagi..bsing laa diowng..hmm sedih kot....xpe2 bpak aku ckp nnti dia sman kdai to...huhu bla kmi gie kdai to.. upanya kdai diowang dh kne smam ngn pjabt kshtn..upanya org rmai dh wat aduan..hmmm bia diowg rse..uke laaa...aku nk rhat jp.. prut nih msih skit lg nih...daaa sumo..assalamualaikum...
pizzz moooo ngeee~~

No comments:

Post a Comment